بهره‌مندی کودکان کم‌برخوردار روستایی از فعالیت‌های فرهنگی کانون

راه‌اندازی یک واحد سیار روستایی برای شهرستان سرخس در نشست مشترک مدیرکل کانون استان با مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نزاد تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، به منظور بررسی راه‌های تعاملی میان کانون و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، نشست مشترکی روز شنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۸ در محل ساختمان ستاد پشتیبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پس از معرفی فعالیت‌های هنری، فرهنگی و ادبی کانون، با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مربیان کانون در برقراری ارتباط سالم و فرهنگی با نسل امروز، ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌ها در سطح استان گسترده‌تر شده و کودکان روستاهای کم‌برخوردار نیز از این امکانات بهره‌مند شوند.

زره‌ساز در ادامه افزود: از بدو ورود به کانون تلاش کردم تا جامعه مخاطب بیشتری از خدمات کانون استفاده کنند، اما با توجه به محدودیت‌های اعتباری و برخی مشکلات، این امر تنها به همت کانون محقق نخواهد شد و نیاز به حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است تا بتوانیم مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنیم.

سیدمجید منبتی مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد نیز با تایید سخنان مدیرکل کانون به سابقه عضویت خود در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون مشهد اشاره کرد و گفت: کانون نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان و رشد فرهنگی و هنری جامعه دارد و در راستای حمایت از کودکان روستایی، آمادگی خود را برای تهیه یک دستگاه مینی‌بوس جهت ارائه خدمات فرهنگی کانون به صورت سیار و ویژه روستاهای شهرستان سرخس اعلام می‌دارم.

در ادامه نشست راه‌های تعاملی میان دو مجموعه بحث و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دستگاه‌ها برای تقویت بنیه فرهنگی استان مورد تایید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =