کد خبر: 289499
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
بازدید 851
کسب دیپلم افتخار مسابقه نقاشی «لیدیسه» کشور چک توسط کودک کرجی

«ماهور علیا» عضو کودک مرکز مجتمع کانون کرج، توانست در جمع برگزیدگان مسابقه نقاشی «لیدیسه» کشور چک، قرار گرفته و دیپلم افتخار این مسابقه را ار آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون،  چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک با موضوع اصلی «آب (باارزش‌تر از طلا)» و موضوع‌های (آب در طبیعت، شهر و خانه، آب و زندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها) برگزار شد.

۲۹۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان به این مسابقه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد،  ارسال شده بود،  کانون  پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز با با ارسال۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.15 دیپلم افتخار و دو نشان رز نیز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهدا شده است.

ماهور علیا ۷ ساله از مجتمع کانون کرج استان البرز، با هدایت «خدیجه میرزایی»، مربی خود توانست دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کند.

چ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =