استقبال اعضا از ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت کانون در دولت‌آباد

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری دولت‌آباد ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی را برای اوقات فراغت تابستان بچه‌ها تدارک دیده است.

تابستانِ مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فصل پر رفت‌وآمد و به قول کانونی‌ها، بهار کانون خوانده می‌شود و بچه‌ها درگذر این رفت‌وآمدها، استعدادها و خلاقیت‌های نهفته فرهنگی هنری و ادبی را با کمک‌مربیان شناسایی و در جهت تقویت آن می‌کوشند.

تابستان امسال، کانون پرورش فکری دولت‌آباد با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب برای کودکان و نوجوانان، با شور و شوق مضاعف‌تر از سال‌های قبل در رشته‌های سفال، نقاشی، کاردستی، سرود و نوشتن خلاق در حال برگزاری است.

تقویت مهارت‌های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، ایجاد خلاقیت و شکوفایی استعدادها، یادگیری فرهنگ کار گروهی و ایجاد رقابتی سازنده در جهت پیشرفت فردی و گروهی، پر کردن اوقات فراغت و آمادگی جهت شرکت در جشنواره‌ها و فراخوان‌های مختلف از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

علاوه بر فعالیت‌های خاص تابستان، فعالیت‌های روزانه از قبیل: قصه‌گویی، روخوانی کتاب، نمایش فیلم، نمایش خلاق، شعرخوانی، نشریه دیواری، بحث آزاد، بحث کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب و ... در جهت جذب و پایدارسازی و تشویق بیشتر اعضا در رو آوردن به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی  تدارک دیده‌شده و در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =