انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی «قصه گویی» در استان مرکزی

قنبری از انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی «قصه گویی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  مدیر کل کانون گفت:جشنواره بین المللی قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان در ۲ بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می شود.

قنبری بابیان اینکه این استان استعداد های زیادی در حوزه قصه گویی دارد افزود: برگزاری جشنواره بین المللی «قصه گویی» به شناسایی استعداد ها در کشور و استان ها کمک می کند.
وی اظهار داشت: «تمرین زندگی و ارائه قصه هایی از دل قصه زندگی انسان ها» رویکرد اصلی بیست و دومین جشنواره بین المللی «قصه گویی» است.

قنبری توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی «قصه گویی» عنوان کرد و گفت: ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و موثر میان قصه گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و اساتید حوزه قصه و قصه گویی، احیای سنت قصه گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ ها و پدربزرگ‌ ها)، برنامه ریزی در جهت تبیین و ترویج روش های نوین در اجرای قصه گویی و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به شعار بیست و دومین جشنواره بین المللی «قصه گویی» گفت: «آینده ساختنی است» شعار این جشنواره است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =