کد خبر: 289789
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
بازدید 202
چند خبر تازه از کانون استان قزوین

برپایی میز خدمت مراسم نماز جمعه و چند برنامه در مراکز فرهنگی و هنری، از آخرین اخبار در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، آغاز مردادماه، با چند برنامه تازه در کانون استان قزوین همراه شده است.

در تاریخ 4 مرداد 1398، کانون استان قزوین، به مناسبت سالروز برپایی نماز جمعه در ایران، به دستور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در حاشیه نماز جمعه شهرستان قزوین، یک میز خدمت دایر کرد.

براساس این اقدام، علاقه مندان، توانستند درخواست و تقاضاهای خود را از کانون، به صورت مستقیم اعلام و ثبت کنند.

هم‌چنین در ادامه مربیان کانون، برای بچه‌های حاضر در مراسم نماز جمعه، چند فعالیت فرهنگی و هنری اجرا کردند.

در تاریخ سوم مرداد هم مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، یک کارگاه معرفی مشاغل با حضور 40 عضو نوجوان دختر برگزار کرد.

دعوت از امدادگران هلال احمر و معرفی حرفه امدادگری و در ادامه آموزش مهارت‌های امدادی در سوانح آتش سوزی و معرفی جعبه کمک های اولیه، از بخش‌های اجرا شده در این برنامه آموزشی بود.

هم‌چنین در نشست قصه گویی که با حضور 50 نفر از اعضا ومادران در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد برگزار شد، 15 نفر از معلمان ومربیان  شهرستان بوئین زهرا.نیز حضور داشتند. بیان اصول قصه گویی و شیوه درست انتخاب منابع قصه‌گویی از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست توسط«مهدی مردانی»کارشناس آفرینش‌های ادبی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و قصه‌گوی برگزیده استان مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =