کد خبر: 289795
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
بازدید 153
سومین هفته از پویش «فصل گرم کتاب یزد»، برگزار شد

سومین هفته از پویش «فصل گرم کتاب» به همت مرکز فرهنگی هنری شماره ی دو کانون پرورش فکری یزد، با فعالیت های متنوع، در پارک غدیر، برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این برنامه، مریم عابدیه مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون پرورش فکری، به معرفی و قصه‌گویی قصه‌هایی از جلد هفتم مجموعه‌ی کتاب‌های "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" به نگارش مهدی آذریزدی، پرداخت و هم‌چنین از کتاب " گاهی پر آب، گاهی کم آب" بامحوریت موضوع آب، قصه‌گویی کرد.

 درادامه، شرکت کنندگان در پویش گرم کتاب، به سه گروه تقسیم شده و در کارگاه‌های نقاشی و کاردستی به مربی‌گری نجمه منصوری، بازی نقاشی با آب به مربی‌گری مریم عابدیه و بازی‌های بومی محلی به مربی‌گری مصطفی حدادی، حضور یافته و با محوریت موضوع آب و محوریت کتاب و کتاب‌خوانی تصورات خود را و آن‌چه را که در باره‌ی موضوعات بحث شده دریافت کرده بودند، با همراهی والدین به خلق آثاری ماندگار پرداختند.

 مریم عابدیه مسوول برگزاری هفته‌ی سوم پویش «فصل گرم کتاب» گفت: در این هفته سعی کردیم با فعالیت‌های متنوع نسبت به جذب بچه‌ها و خانواده‌ها اقدام کنیم که چندین دفعه فعالیت‌ها با گروه‌های جدید تکرار شد و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

 وی افزود: نظر به این‌که حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، بازی مرزداران که حکایت از حفاظت از زمین و خاک و آبِ محل زندگی شرکت کنندگان داشت، از سوی مصطفی حدادی مربی کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی یزد و اشکذر، اجرا شد و با مشارکت بچه‌ها و خانواده‌ها لحظات خوب و ماندگاری رقم خورد.

 عابدیه عنوان کرد: بچه‌ها دربخشی با موضوع آب و نیز قصه‌هایی که از کتاب "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" زنده یاد آذر یزدی، شنیده بودند، نقاشی کشیدند.

 این مقام مسوول ادامه داد: در بخشی دیگر از پویش «فصل گرم کتاب»، کتاب " تکه کاغذهای رنگی" معرفی شد و بچه‌ها، براین اساس و موضوع مربوطه، با تکه کاغذهای رنگی، کارت پستال درست کردند. معرفی فعالیت‌های کانون و جذب عضو، از دیگر برنامه پویش فصل گرم کتاب در هفته‌ی سوم بود.

 گفتنی است پویش «فصل گرم کتاب»، پنجشنبه ها ساعت ۱۹ الی ۲۲ در پارک غدیر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =