حمایت فرمانداری و سایر نهادها از فعالیت‌های کانون

در این دیدار که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در دفتر فرماندار شهرستان مراوه تپه صورت گرفت امانگلدی ضمیر حمایت فرمانداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با نسل آینده سرو کار دارد را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، فرماندار مراوه تپه در این نشست با اعلام این مطلب افزود: موضوع پیشرفت کودکان و نوجوانان برای ما و جامعه بسیار مهم است و مجموعه فرمانداری حمایت خود را از توسعه فعالیت‌های کانون در شهرستان مراوه تپه اعلام نموده و تلاش خواهیم نمود تا از طریق جلب مشارکت سایر ادارات و خیرین فرهنگی زمینه مناسب را برای ارائه خدمات اثربخش به تمامی کودکان و نوجوانان این شهرستان فراهم سازیم.

در ابتدای این نشست محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن تشکر از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه کودک و نوجوان، توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را همانند دیگر شهروندان یک امر ضروری دانسته و بیان داشت: با توجه به وسعت شهرستان مراوه تپه و روستاهای تابعه، کتابخانه سیار روستایی کانون فرصتی ویژه‌ای برای خدمت رسانی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به مناطق کم برخوردار می باشد که انتظار می رود مجموعه فرمانداری توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

او تصریح نمود: شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در کنار آموزش‌های غیرمستقیم در فضایی متفاوت یکی دیگر از ماموریت‌های ذاتی کانون است.

هم‌چنین حنیفه یپان غراوی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مراوه تپه نیز گزارشی از نحوه‌ی برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون در طی سال و به‌ویژه فصل تابستان ارائه نمود.   

حمایت مالی در راه اندازی مرکز علمی و کتابخانه سیار روستایی، خرید کتب، تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری از جمله درخواست‌های مدیرکل کانون بود که با قول مساعدت فرماندار شهرستان مراوه تپه همراه شد.

همچنین در پایان و به دعوت از فرمانداری مراوه تپه، مدیرکل کانون گلستان در جلسه جوانان و کتابخانه های این شهرستان حضور یافته و از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =