افتتاح نمایشگاه توانمندیهای اعضا و والدین

روز پنج شنبه سوم مرداد نمایشگاه توانمندی ها ی اعضا و والدین با حضور مدیر کل کانون ، معاون فرهنگی ، کارشناسان فرهنگی ، هنری و ادبی ،اعضا و والدین در محل مجتمع فرهنگی هنری اراک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نمایشگاه توانمندی های اعضا و والدین با استقبال بسیار خوب و شعار "خوب زندگی کردن تمرین می خواهد" در مرکز فرهنگی هنر مجتمع اراک گشایش یافت.

جهانبخش قنبری مدیر کل کانون درجمع والدین ضمن تشکر از حضور و همکاری با فرزندانشان در این نمایشگاه  گفت:آموزش این مهارت‌ها به کودکان و نوجوانان می‌تواند قابلیت فرزندانمان را چندین برابر کند. به‌گونه‌ای که آن‌ها بتوانند در آینده تحصیلی، شغلی و زندگی شخصی خود بتوانند بهترین انتخاب و عملکرد را داشته باشند.کودکان و نوجوانانی که این مهارت‌ها را آموخته باشند در آینده می‌توانند نسبت به دیگر افراد هم سن و سال خود بیشتر موفق و پیشرفت کنند. زیرا آن‌ها توانسته‌اند خودباوری و اعتمادبه‌نفس لازم را در دوران کودکی کسب کنند و در خود نهادینه کنند.

وی گفت : ما تلاش می کنیم استعدادها و توانمندی‌های کودکان را شکوفا کنیم و مهارت‌های مورد نیاز را به آن‌ها بیاموزیم. تا بتوانند بتوانند انسان‌های خلاق، نوآور و توانمندی باشند وکشتی زندگی خودشان در هدایت کنند.

فاطمه مددی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک گفت: پرورش روحیه تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، تقویت روحیه نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی های اعضاء، حفظ و اشاعه ی کاردستی ها و صنایع دستی بومی و محلی از اهداف این نمایشگاه می باشد.

این نمایشگاه تا روز یکشنبه 6 مرداد صبح و بعد ازظهر برای بادید عموم دایر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =