برگزاری کارگاه توجیهی مهارت‌های مثبت روانشناختی در کانون پرورش فکری گنبدکاووس

کارگاه توجیهی آموزش مهارت‌های مثبت روانشناختی با هدف آشنایی نوجوانان و والدین آنان با شیوه‌های روانشناسی نوین و توجه عمیق به مهارت‌های مثبت‌اندیشی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان و به گفته‌ی سمیه محمدی مربی‌مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس: مهارت‌های مثبت روانشناختی بسیار کاربردی است و نیاز جامعه امروز نوجوانان را تا حد مطلوبی پاسخ‌گو است.

وی خطاب به خانواده‌های حاضر بیان کرد: این نوع کارگاه به تقویت روانی و رفتاری اعضای نوجوان کمک کرده و نقش پیشگیری از ابهامات رفتاری و آسیب‌های فردی و اجتماعی را در جامعه هدف به دنبال خواهد داشت.

محمدی در ادامه توجه به مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان را امری ضروری دانسته و نکات مثبتی هم‌چون تقویت و کنترل هوش هیجانی، عزت نفس، امید به زندگی، شادی و نشاط، ایجاد نگرش مثبت و ...را از اهداف این کارگاه‌ها بیان کرد.

گفتنی است کارگاه‌ مهارت‌های مثبت روانشناختی ویژه‌ی نوجوانان برنامه‌ریزی شده و به زودی در فرآیندی مستمر در قالب جلسات برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه‌ها از طریق شماره تلفن ۳۳۵۵۹۴۲۵  ارتباط برقرار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =