حمایت فرماندار از راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی کانون در سروآباد

فرماندار شهرستان سروآباد در دیدار با مدیرکل کانون استان کردستان حمایت خود برای راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کامیار میرزائی در این دیدار گفت: فرمانداری این شهرستان تمام تلاش خود را برای اختصاص بودجه و خودروی مناسب در راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون سروآباد را بکار خواهدبرد.
میرزایی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان این شهرستان فراهم شود.

وی در ادامه حمایت همه جانبه خود و مسئولین شهرستان سروآباد را از فعالیت‌های کانون اعلام کرد و گفت: با پیگیری و حمایت مسوولان تلاش می‌کنیم تا تامین اعتبارات عمرانی، تعمیرات و تجهیزات لازم کانون را به سرعت در دستور کار خود قرار دهیم .

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان نیز ضمن تشریح فعالیت‌های کانون در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، کانون استان آمادگی دارد با تامین مربی برای مرکز سیار روستایی فعالیت‌های متنوع و با نشاطی را برای کودکان و نوجوانان روستاهای این شهرستان تدارک ببیند.

سهیلا شیخی افزود: در حال حاضر چهار کتابخانه سیار وابسته به این کانون درشهرستان های سقز، بانه، مریوان و قروه برای خدمت رسانی به علاقه مندان کتاب در روستاها فعالیت می کنند .

در حال حاضر 40 هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در 20 مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می بینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =