به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، سومین جلسه از کارگاه فرآیندی اقدام پژوهی با حضور بیست مربی و کارشناس فعال در حوزه فعالیت اقدام پژوهی، برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در گام سوم این کارگاه که باهدف تقویت و نهادینهسازی فعالیت اقدام پژوهی در مراکز، صبح روز دوشنبه هفتم مرداد ۹۸ توسط واحد آموزش و پژوهش استان به اجرا درآمد، تعیین اهداف کلی و جزئی در پژوهش موردبررسی قرار گرفت.
جلسات پیشین این کارگاه با مباحثی همچون اهمیت و ضرورت پرداختن به فعالیت اقدام پژوهی، دغدغه حل مسائل و چگونگی پرداختن به آن و رعایت اصول کار که ازجمله نیازهای اساسی اقدام پژوهان است، توسط مدرس کارگاه تدریس شد.
در سومین گام از این کارگاه «مهناز عرب» کارشناس و پژوهشگر، مباحثی در رابطه با علاقهمند کردن کودکان و نوجوانان به مطالعه، تقویت مهارتهای ارتباطی فردی و میان فردی در فعالیتهای گروهی را تدریس کرد.
همچنین تقویت و توانمندسازی نوجوانان به تحلیلهای کیفی در نقد فیلم، کتاب، آثار هنری و نمایشی و ... ازجمله موضوعات مطرحشده در کارگاه بود که به بحث و گفتگو گذاشته شد.
سومین جلسه از کارگاه فرآیندی اقدام پژوهی با حضور مربیان و کارشناس فعال در حوزه فعالیت اقدام پژوهی، روز ۷ مرداد ۱۳۹۸ در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد