ثبت‌نام کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» کانون خوزستان آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با تأکید بر هشت‌ مهارت مثبت روان‌شناختی در اهواز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این کارگاه‌ها ویژه نوجوانان گروه سنی 12 تا 17 سال برگزار می‌شود و قرار است با بهره‌گیری از گروه روانشناسان باتجربه هشت مهارت، امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرأت مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت برای نوجوانان برگزار شود.
علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند از 12 تا 14 مردادماه 1398 با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مجتمع اهواز واقع در فاز دو پادادشهر، بعد از بازارچه، روبروی ایستگاه 6 مراجعه و ثبت‌نام کنند. همچنین نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از چگونگی برگزاری این دوره‌ها با شماره تلفن 35587498 تماس بگیرند.
کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از 15 مردادماه در کانون مجتمع اهواز با پرداختن به دو موضوع جرأت مندی و امیدواری آغاز خواهد شد و تا 10 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
مربیان و نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های مهارت‌های مثبت مطابق با شیوه‌نامه فرآیند اجرایی کانون گواهی‌نامه آموزشی دریافت خواهند کرد.
این کارگاه‌ها با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ی هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر و آگاهی بخشی و به‌روزرسانی توانمندی مربیان به‌منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =