کد خبر: 290044
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
بازدید 184
تازه‌ترین برنامه‌ها در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روزهای گرم تابستان را با اجرای برنامه‌های متنوع برای اعضا، پررونق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجرای چند برنامه در مراکز فرهنگی و هنری، از آخرین اخبار کانون استان قزوین به شمار می‌آید.

مرکز فرهنگی و هنری آوج، دومین برنامه اردویی مرکز را با عنوان (دور همی من و مادر) در تاریخ 11 مرداد 1398، برگزار کرد.در این برنامه که 30 عضو و شماری از مادران آنها حضور داشتند، در محل « پل معلق و آبشار شاه دره » فعالیت‌های معرفی مشاغل، کارگاه مهارت حل مساله و اجرای پویش فصل گرم کتاب انجام شد.

کتابخانه سیار شهری شهرستان قزوین هم به مناسبت روز اهدای خون،با حضور در کوی سازمانی ارتش، چند برنامه در زمینه تشویق اهدای خون اجرا کرد.کارگاه آموزشی با حضور کارشناس سازمان انتقال خون، اجرای نمایش عروسکی و معرفی واقایع و ایام، از جمله این برنامه‌ها بود که بیش از 50 عضو کودک و نوجوان در آن حضور داشتند.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد نیز نخستین نشست جشنواره علمی برای اعضا، با حضور اعضای نوجوان دختر علاقه مند با موضوع «دنیای پرندگان»برگزار شد.تقویت روحیه پرسشگری و تفکر و نیز گروه بندی اعضا براساس موارد مورد علاقه‌شان،از اهداف این نشست بود.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه،هم با موضوع مصرف بهینه آب، برای اعضای خود، یک برنامه آموزشی اجرا کرد.

کارگاه آموزشی با حضور کارشناس اداره آب و فاضلاب استان (گفتگو درباره در رابطه با مراحل تولید آب آشامیدنی، چرخه آب در طبیعت و تصفیه آب)، کارگاه نشریه کاغذی در مورد آب و برگزاری مسابقه درباره مصرف بهینه آب از جمله فعالیت‌های این برنامه بود که بیش از 46 عضو دختر و پسر از آن بهره مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =