نشست هم‌اندیشی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان با مدیرکل کانون استان اردبیل

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و هیات همراه با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در خصوص همکاری‌های مشترک بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار زعفر احدزاده گفت: ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان از وظایف اصلی کانون است و ما همواره آماده همکاری با نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط هستیم.

مدیرکل کانون استان اردبیل با اشاره به آموزه‌های دینی کمک به بازتوانی اجتماعی زندانیان به خصوص زندانیان زیر ۱۸ سال، افزود: وظیفه‌ی انسانی، اخلاقی و شرعی حکم می‌کند که به این قشر آسیب‌پذیر کمک کنیم و در این راستا، همکاری همه دستگاه‌های مربوطه لازم و ضروری است.

احدزاده با تأکید به بازدید از کانون اصلاح تربیت و همچنین انجمن حمایت از زندانیان، خاطرنشان کرد: جامعه آماری تحت پوشش این نهادها، الزامات ارائه خدمات و توجهات بیشتر را می‌طلبد و حمایت‌های لازم فرهنگی هنری باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و تمرین خوب زندگی کردن، در قالب برنامه‌های موردنیاز انجام خواهد شد.

در این دیدار مدیرعامل و مسئولان انجمن حمایت از زندانیان اردبیل، خواستار ایجاد بستر فرهنگی در جامعه برای تکریم زندانیان زیر ۱۸ سال و بهبود خدمات‌رسانی در زمینه‌های مختلف به آن‌ها شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =