کد خبر: 290108
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
بازدید 161
تکاپوی تابستانی در مراکز کانون استان قزوین

هم‌زمان با فصل گرم تابستان، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، اوقات فراغت بچه‌ها را رونق می‌بخشند.

کتابخانه سیار شهری قزوین در تاریخ 15 مرداد 1398، با حضور در کوی سازمان ارتش برای 40 عضو کودک و نوجوان، کارگاه نجوم همراه با حضور در آسمان نمای سیار کانون استان برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری آوج، نیز در این روز، یک کارگاه مهارت‌های زندگی با حضور کارشناس ارشد سازمان هلال احمر برای اولیای اعضا برگزار کرد.

مثبت اندیشی، خودشناسی و تفکر خلاقانه از جمله مباحثی بود که در این کارگاه مطرح شد.

هم‌چنین دو عضو کودک دختر که در مسابقه نقاشی اداره حفاظت محیط زیست آوج برگزیده شده اند، طی مراسمی جایزه خود را از فرماندار این شهرستان «نصرت اله علیرضایی» دریا فت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، در همین تاریخ میزبان یکی از مدرسان کشوری بهزیستی با همراهی یک کارشناس استان بود.مهمانان کانون از کارگاه مشارکت اجتماعی نوجوانان که در مرکز حال برگزاری است، بازدید کردند

هم‌چنین در تاریخ 16 مرداد 1398، یک کارگاه آموزشی درباره مصرف بهینه آب در امرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک با حضور 17 عضو کودک و نوجوان برگزار شد.کارشناسان اداره آب این شهرستان درادامه توضیحات درباره راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب، به پرسش‌های اعضا پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =