کارگاه قصه گویی برای مدیران مهد کودک دهلران برگزار شد

کارگاه قصه گویی در راستای جذب مشارکت بیشتر قصه گویان،برای مدیران مهد کودک ایلام برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در راستای معرفی بیشتر جزییات فراخوان جشنواره قصه گویی کارگاه قصه گویی برای 50 نفر از مدیران و مربیان مهد دهلران با بخش هایی مانند قصه گویی با ابزار،تعاملی،بومی و کودکانه توسط اعضا انجمن در مرکز فرهنگی هنری دهلران برگزار شد . در این برنامه مربیان و مدیران مهد ضمن استفاده از آموزش  کارگاهی به اجرای قصه گویی پرداختند با توجه به عرب زبان بودن بعضی  مناطق این شهرستان، بخش زبان های عربی  جشنواره نیز در این برنامه سه ساعته معرفی شد پیش از این نیزانجمن قصه گویی استان ایلام نشست توجیهی با همین عنوان برای 120 نفر از مدیران مهد ایلام برگزار کرده است.
انجمن قصه گویی ایلام به عنوان یکی از مهم تربن انجمن های کانون استان به تازگی فعالیت خود را در راستای ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی با عضویت مربیان با تجربه و کودکان ونوجوانان علاقه مند به هنر قصه گویی آغاز کرده است.
قصه و قصه گویی به عنوان یک فعالیت فرهنگی مهم در کنار سایر فعالیت های فرهنگی،ادبی و هنری در بیست و دو مرکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام پیگیری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =