​​​​​​​هم‌اندیشی  برای معرفی جشنواره قصه‌گویی در مازندران

هم اندیشی دستگاه‌های اجرایی استان مازندران برای معرفی جشنواره قصه‌گویی در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نشست هم‌اندیشی این کانون با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان به منظور معرفی  و تبلیغات جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور صدا و سیما، فرمانداری و شهرداری ساری برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نقش اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره برای مشارکت حداکثری  را مهم عنوان کرد و ضمن تشریح تقویم اجرایی جشنواره به  اهمیت هنر قصه‌گویی به عنوان ابزار تربیتی برای رشد کودکان ونوجوانان اشاره داشت و افزود: کانون با نیم قرن تجربه در حوزه کودک ونوجوان فعالیت دارد و این در حالی است که21 دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی را برگزار نموده است.

محمد علی یزدان شناس اظهار داشت: بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه‌گویی امسال نیز در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند برای  شرکت در این دو بخش و ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.irمراجعه کنند.

مدیر کل کانون مازندران این‌را هم افزود که این نشست به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای معرفی هر چه بیشتر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی از تشکیل انجمن قصه‌گویی مازندران توسط این کانون در دو حوزه شرق و مرکزی  و هم‌چنین غرب استان خبر داد و یادآور شد این انجمن به برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی با  حضور اساتید، مربیان کانون، پژوهش‌گران،  قصه گویان و اعضای کانون می پردازد.

گفتنی است: پیش از این نیز نشستی با مدیر باشگاه خبرنگاران جوان  استان مازندران  به منظور معرفی و انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =