کد خبر: 290312
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کارگاه آموزشی شیوه ها و فنون قصه گویی در مریوان برگزار شد

همزمان با فراخوان جشنواره قصه گویی و استقبال کودکان و نوجوان مریوانی از جشنواره قصه گویی کانون، دوره آموزشی شیوه ها و روش های قصه گویی برای اعضای نوجوان دختر مرکز مریوان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، احمدی مربی مسئول مرکز شماره یک کانون ضمن اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی شیوه های قصه گویی در سه نوبت یک ساعته برای 30 نفر اعضای نوجوانان دختر علاقمند به قصه گویی برگزار شد و در این دوره سه روزه اعضا با شیوه ها و مبانی قصه گویی آشنا شدند.

این گزارش حاکی است، دراین کارگاه که در سه روز متوالی برگزار گردید اعضای شرکت کننده نیز به ارایه ی قصه گویی پرداخته و اعضا با توجه به روش ها و مبانی آموزش داده شده توسط مربی کارگاه به نقد و بررسی قصه های ارایه داده شده زیر نظر مربی پرداختند.

در این کارگاه اعضا ضمن آشنایی با فنون قصه گویی به ارتقای مهارت های خود در زمینه قصه گویی وشیوه های آن پرداخته و زمینه علاقه مندی وانگیزه ی مشارکت در جشنواره ی قصه گویی کانون را برای آنان فراهم نمود .

احمدی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه را بهره مندی علاقمندان از شیوه های نوین قصه گویی دانست و گفت: قصه گویی کودکان ونوجوانان مقوله ای نوپا است بنابراین تلاش می کنیم با آموزش صحیح اصول و شیوه های قصه گویی، زمینه بهره مندی بیشتر علاقمندان از این مقوله را فراهم آوریم.

احمدی اضافه کرد: با توجه به اهمیت قصه و قصه گویی سعی می کنیم تا با تشکیل انجمن قصه گویی در شهرستان مریوان برنامه منظمی تدوین کنیم که در آینده این دوره های آموزشی را با بهره گیری از اساتید کودک و نوجوان به صورت مستمر برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =