اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی کودک ونوجوان در سینما کانون ساری

هم‌زمان با سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های منتخب جشنواره در سینما کانون ساری اکران می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریورماه ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیرخم) در دو بخش «ملی» و «بین المللی در اصفهان برگزار می‌شود.

بر همین اساس، منتخب فیلم‌های این جشنواره از 31 مرداد تا 4 شهریور به مدت ۵ روز و در ۲ سانس در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سینما کانون ساری اکران خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و انجمن سینمای جوان ساری برگزار می شود.

معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی، زمینه‌سازی برای توسعۀ پایدار و متوازن سینمای کودک و نوجوان، زمینه‌سازی برای تبادل اندیشه و تعامل دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب‌نظران و همۀ ارکان زنجیرۀ تولید، عرضه و ترویج صنایع فرهنگی و تلاش برای ارتقاء کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی از جمله اهداف این جشنواره هستند.

علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه بلیط به نشانی؛ سینما کانون ساری واقع در خیابان رودکی(شهبند) بوستان سنگ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 33608865 تماس حاصل نمایند.

جدول اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی کودک ونوجوان در سینما کانون ساری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =