کد خبر: 290489
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
بازدید 1108
اردوی درون شهری تابستانه اعضا بستک

اعضای کانون بستک در آخرین روزهای کلاس‌های تابستانه در اردوی فرهنگی، علمی و تفریحی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسوول کانون بستک از اجرای اردوی درون شهری اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بستک خبر داد.

وی افزود: اردوی پسران و دختران اعضای شرکت‌کننده در کلاس‌های تابستانه با هدف دستیابی به تجربه‌های خلاقانه، ارتقای مهارت‌های زندگی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عضو کانون برگزار شد.

 رحمانی ابراز داشت: اردوی درون شهری کانون با توجه به نیاز سنجی و برنامه ریزی‌های انجام گرفته در مرداد ۱۳۹۸ در قالب اردوی فرهنگی، علمی و تفریحی در« خانه کودک شادی‌لند و نیکان» ویژه کودکان کلاس پرورش خلاقیت، «باغ سنگی و بام کهتویه » اعضای پسر، «خانه باغ مغدان»  برای اعضای نوجوان دختر، «پارک هرنگ» ویژه کودکان دختر برگزار شد.

گفتنی است در اردوها اعضا با دست سازه‌های سنگی که در باغ سنگی کهتویه همچون اسباب بازی‌ها، آسیاب دستی. لیوان و پارچ آب، خانه‌هایی که در دل کوه برای استراحت بازدید کنندگان ساخته شده بود و در بام کهتویه به رصد سیاره مشتری پرداختند.

 همچنین اعضای کانون بستک در روستای مغدان از خانه باغ سنتی بازدید کردند و با درخت خرما و انواع فرآورده ها و میوه آن آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =