مرکز ۴۸ ساله کانون استان تهران، فعالیتش را از سر گرفت

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۷ کانون استان تهران با حضور مدیرکل و جمعی از اعضای کودک و نوجوان در آخرین روزهای مرداد ماه ۱۳۹۸ پس از بازسازی و نوسازی بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز فرهنگی هنری شماره۱۷ کانون، در سال۱۳۵۰ در منطقه ۱۲ محله شوش شهر تهران افتتاح شد و تاکنون کودکان و نوجوانان بسیاری از خدمات فرهنگی،هنری و ادبی این مرکز کانون بهره‌مند شده‌اند.

بنا براین گزارش، این مرکز فرهنگی هنری به دلیل قدمت ۴۸ ساله‌اش، بارها مورد نوسازی قرار گرفت که این بار با تغییراتی در نمای داخلی ساختمان، با تأمین اعتبار از سوی اداره کل استان، به مدت یک ماه مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت.

بر همین اساس صبح روز دوشنبه هم‌زمان با جشن عید غدیر، عید امامت و ولایت، جشن بازگشایی مجدد این کتابخانه‌ی کانون با حضور مرتضی نظری مدیرکل کانون استان و معاونان، کارشناسان ، مربیان و اعضای این مرکز برپا شد.

مرتضی نظری در این مراسم در رابطه با اهمیت شناخت واقعه‌ی غدیر خم و توجه به پیام این رویداد مهم تاریخی نکاتی را مطرح کرد.

وی به اعضای کودک و نوجوانی که برای بازگشایی دوباره این مرکز در این مراسم حضور یافته بودند، بازگشایی این کتابخانه را تبریک گفت و حضور پرشور و فعال بچه‌ها را برای زنده نگاه‌داشتن این مرکز مهم دانست.

در این مراسم ورنیک مربی مسئول این کتابخانه ضمن تقدیر از بخش عمرانی و مالی کانون استان جهت تسریع در نوسازی مرکز ۱۷، به ارائه گزارشی در رابطه با فعالیت و حضور پرشور اعضا در این کتابخانه پرداخت و در بخش دیگر نماهنگی گزارشی از قبل و بعد از نوسازی مرکز به نمایش درآمد.

گفتنی است این مراسم صبح روز ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با حضور مدیرکل، معاونان اداری مالی و فرهنگی و جمعی از کارشناسان و مسئولان مراکز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =