اجرای نمایش کامیونت سیار کانون گلستان برای مناطق سیل‌زده‌

کاروان سیار امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه‌ی خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های گنبدکاووس، گمیشان و آق‌قلا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در ادامه طرح امداد فرهنگی، مربیان کانون در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های گنبدکاووس، گمیشان و آق‌قلا حضور یافته به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری پرداختند.

بر اساس این گزارش در این طرح کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود در برنامه‌های متنوع از جمله نمایش طنز، موسیقی، ترانه‌های کودکانه، قصه‌گویی و مسابقه لحظات شاد و ماندگاری را تجربه کرده و هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

بر همین اساس طرح امداد فرهنگی کانون از مورخ ۲۴ مرداد آغاز شده و تا ۹ شهریور سال جاری در مناطق سیل‌زده استان گلستان مهمان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شهری و روستایی  این مناطق ادامه خواهد داشت.

گفتنی‌است در این طرح که با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در حال اجرا است، علاوه بر خدمت‌رسانی فرهنگی، ‌هنری، ادبی، علمی و اسلامی بسته‌های فرهنگی نیز به کودکان و نوجوانان سیل‌زده اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =