دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با سرپرست فرمانداری شهرستان بانه

پیش از ظهر امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با سرپرست فرمانداری شهرستان بانه دیدار و پیرامون مهمترین مسائل فرهنگی و برنامه‌های آموزشی این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در این دیدار با اشاره به قدمت و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی به ویژه هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و کتابخوانی، عضویت و حضور در برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری را حاوی خاطرات شیرین و به یادماندنی برای بیشتر مسئولان، دست‌اندرکاران و شهروندان امروز و کودکان دیروز این دیار و خواستگاه بسیاری از استعدادها و توانمندی‌های علمی و عملی حال حاضر در بانه ذکر کرد.

محمد امین زاده با اشاره به برخی برنامه های نوین و ارزنده کانون به ویژه کتابخانه سیار و امکان توزیع عادلانه محتوا و منابع علمی و آموزشی برای گروه‌های هدف در شهرها و روستاهای تابعه، از آمادگی این شهرستان برای ایجاد کتابخانه ها، نمایشگاه ها و فعالیت های علمی، آموزشی و هنری جدید برای بهره مندی بیشتر کودکان و نوجوانان در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان هم در این دیدار با اشاره به عضویت نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر کودک و نوجوان زیر ۱۷ سال در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ و ۲ و سیار شهرستان بانه گفت: مراکز کانون هم اکنون در ۳ زمینه فرهنگی، هنری و ادبی و در رشته‌های متنوعی شامل آموزش قرآن، حدیث، احکام، نقاشی، کاردستی، سفالگری، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، شعر خوانی، نمایش خلاق، تحقیق و پژوهش، نشریه دیواری، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، عکاسی و سرود فعالیت می‌کند.

سهیلا شیخی در ادامه همچنین از تعمیرات ساختمان و تاسیسات و نوسازی برخی تجهیزات اداری و فرهنگی کانون پرورش فکری شماره ۱ این شهرستان با صرف ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد.

شهین مجیدزاده مسول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و از مربیان باسابقه کانون در بانه هم در این نشست گزارشی از اقدامات و برنامه‌ها و مهم‌ترین نیازهای این شهرستان ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =