اعضای مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان خواسته‌های خود را با مدیرکل کانون استان مطرح کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: پرورش کودکانی فهیم و پویا و مطالبه‌گر می‌تواند آغازگر تحول به سمت ساختن آینده‌ای بهتر باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست تخصصی مدیرکل کانون پرورش فکری با اعضای مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این نشست ضمن آرزوی تابستانی سرشار از پویایی و فعالیت گفت: کودکان مطالبه‌گر با فهم درست از نیازها و مطالبه‌ی آن می‌توانند تحول‌ساز باشند.

معصومه هاددی در ادامه افزود: پرورش کودکانی فهیم، پویا و مطالبه‌گر می‌تواند آغازگر تحول به سمت ساختن آینده‌ای بهتر باشد.

وی سپس با اشاره به گسترش رسانه‌ها در جامعه‌ی امروز بیان کرد: امروزه به دلیل قدرت نفوذ رسانه‌های متعدد دیداری و شنیداری و آگاهی کودکان و نوجوانان از پیرامون‌شان، خود آنان یک طبقه‌ی اجتماعی با ویژگی‌های منحصر به فرد به حساب می‌آیند که درک صحیحی از خواسته‌ها و نیازهای‌شان دارند که همراهی و گفتمان موثر با این گروه می‌تواند به همه‌ی ما در تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی کمک کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان عنوان کرد: به جمع شما آمدیم تا حرف‌های شما را بشنویم و از خواسته‌های شما آگاه شویم تا با آگاهی از این مهم بتوانیم آنچه را که برای پیشرفت شما مفید است فراهم کنیم.

در ادامه اعضا ضمن ابراز خوشحالی از حضور مدیرکل کانون در جمع‌شان در کنار درخواست تعمیر و زیباسازی فضای مراکز فرهنگی‌هنری، خواستار به روز شدن امکانات این مراکز شدند. برگزاری اردوهای زیارتی- سیاحتی و گسترش فعالیت‌های هنری با تعداد رشته‌های بیشتر از دیگر خواسته‌های اعضا بود.

آنان هم‌چنین با بیان این نکته که یادگیری زبان دوم چقدر برای‌شان مفید خواهد بود از مدیرکل کانون خواستند زمینه‌ی راه‌اندازی شعبه‌ی کانون زبان را در زابل برای آنها فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =