کد خبر: 290621
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
بازدید 923
مشارکت کانون نیر در چهاردهمین جشنواره ملی آَش و غذاهای سنتی

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی آَش و غذاهای سنتی در نیر، کانون پرورش فکری این شهرستان با برپایی ایستگاه نقاشی و غرفه فصل گرم کتاب در این برنامه ملی مشارکت کرد.

باهدف ایجاد شورونشاط  اجتماعی در کودکان و نوجوانان و مشارکت در برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی آَش و غذاهای سنتی، کانون پرورش فکری شهرستان نیر ایستگاه نقاشی به مدت سه روز در محل بولاغلار برپا کرد.

در این جشنواره ملی که زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان حضور داشت، مربیان و اعضای کانون با لباس محلی ایستگاه نقاشی، کتاب‌خوانی، شعرخوانی و کاغذ و تا برپا کردند.

احدزاده با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان حاضر در ایستگاه نقاشی، با تأکید بر استمرار فعالیت‌های فرهنگی هنری و حضور مؤثر کانون در جشنواره‌های ملی و مهرواره ها، گفت: حضور و مشارکت در برگزاری جشنواره‌های ملی، بستری مناسب جهت شناساندن کانون و ایجاد شورونشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره ملی آَش و غذاهای سنتی در نیر با حضور مسئولان استانی، مشارکت کانون پرورش فکری و با همکاری ۲۳ استان، روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ مردادماه سال جاری در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه بولاغلار این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =