قصه‌های زندگی شهروندان گرگانی روایت شد

مراکز فرهنگی هنری کانون گرگان در آستانه‌ی جشنواره استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور کودکان، نوجوانان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها جشن قصه‌گویی برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، جشن قصه‌گویی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان، با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان و علاقمندان این حوزه در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد.

در این جشن تعداد 14 نفر از برگزیدگان قصه گویی بعنوان نمایندگان بخش‌های اعضا، والدین، معلمان و مادربزرگها به اجرای قصه‌های زندگی خود پرداخته و یک روز بیادماندنی را در کنار علاقمندان به مقوله قصه و قصه‌گویی به یادگار گذاشتند.

قصه‌های خاله بزغاله و ستاره، قلب مترسک، خوشبخت ترین آهوی دنیا، دختر هوشیار، مرد جهانگر، استاد محمد پینه دوز، اجرای قصه قدیمی سرکوهی رسیدم با موسیقی تنبک، مسابقه دوبله قصه‌های کوتاه، نمایش آقای حکایتی و معرفی بخش 90 ثانیه ای از برنامه های جذاب و جانبی این جشن بود.

جشن‌های قصه‌گویی مراکز فرهنگی هنری کانون استان گلستان با هدف معرفی فعالیت قصه گویی به آحاد جامعه، هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی در این حوزه، فراهم سازی و مشارکت اعضا با فعالان قصه گویی و آشنایی کودکان و نوجوانان با صحنه های اجرای قصه گویی جهت هنرنمایی در میان مخاطبان برگزار می شود.

گفتنی‌است مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای دوشنبه و سه شنبه  مورخ 22 و 23  مهر و مرحله منطقه ای آن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 21 و 22 آبان درگرگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =