کد خبر: 290628
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
بازدید 1021
مراسم بازنشستگی همکار اداره کل کانون استان کردستان برگزار شد

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات «اسدالله رحیمی» همکار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان صبح روز پنج شنبه با حضور مدیر کل کانون، همکاران بخش های مختلف اداره کل و خانواده وی در محل مجتمع سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این مراسم مدیر کل کانون استان کردستان ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای همکار بازنشسته استان کردستان گفت: این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از حضور پرخیر وبرکت و سالها تلاش یک تلاشگر و خدمتگذار عرصه فرهنگ  برگزار شده است.

سهیلا شیخی افزود: اسدالله رحیمی بعد از تلاش 30 ساله به افتخار بازنشستگی نائل آمد و افتخار بازنشستگی وی، ‌افتخار تک‌تک روزهایی است که به جامعه خدمت کرد و با عزت و احترام به مرحله بازنشستگی رسید.

وی خاطر نشان ساخت : امروز خواستیم یک گوشه ای از زحماتشون رو قدر بگذاریم و چه خوبه که به خاطره ی خوش از مجموعه جدا می شود و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود.

در این مراسم، دو لوح تقدیر یکی با امضای مدیرکل کانون استان و دیگری با امضای کلیه همکاران دفتر استان  به وی  اهدا شد.

قصه گویی آش سنگ توسط حمید رضاپوررضایی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون، پخش تیزر از فعالیت های همکار بازنشسته اسدالله رحیمی  و تجلیل از این همکار بازنشسته از جمله برنامه های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =