شاعر طنزپرداز مشهدی مهمان کودکان ارومیه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی روز سه شنبه پنجم شهریور ۹۸ در نشست ادبی با عنوان«دوپنجره دو لبخند» میزبان سعیده موسوی زاده شاعر طنزپرداز حوزه کودک و نوجوان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی؛ جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این برنامه، اشتیاق، علاقه و استعداد کودکان و نوجوانان عضو کارگاه‌ها و انجمن‌های ادبی مراکز کانون استان را زمینه‌ساز دعوت از شاعران و نویسندگان مطرح کشور در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد.

زاهدی افزود: درخشش اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون استان طی سالهای اخیر در عرصه‌های ملی بیانگر علاقه، استعداد و ظرفیت‌های موجود در این بخش می باشد.

موسوی زاده شاعر حوزه کودک و نوجوان نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور پرشور کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد که حضور نویسندگان و شاعران کشوری حوزه کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی و هنری کانون بتواند راهگشای ارتقاء تفکر و پرورش خلاقیت ادبی در میان اعضای کانون باشد.

نقد و بررسی کتاب «آب و تاب»، پرسش و پاسخ، شعرخوانی گروهی و جشن امضای کتاب از جمله برنامه های نشست ادبی دوپنجره دولبخند بود.

بیش از پنجاه اثر در حوزه کودک و نوجوان از این شاعر طنزپرداز منتشر شده است که از جمله می توان به آب و تاب، کتاب خوردنی، نه جیک جیک نه قار قار، مرغ همسایه غاز است، شعرهای پاشنه بلند، غول پرخور و ... اشاره کرد.

نشست ادبی«دو پنجره، دو لبخند» به مدت ۴ ساعت در محل مجتمع شهید فرخی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد. بیش از صد نفر کودک و نوجوان عضو کارگاه‌های ادبی مراکز کانون ارومیه در این نشست حضور داشتند.

کارگاه شعرطنز با حضور سعیده موسوی زاده عصر امروز سه شنبه پنجم شهریور ۹۸ در جمع مربیان ادبی مراکز کانون استان در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =