هدف ما در کانون، استعدادیابی دربین کودکان ونوجوانان است

تکمیل پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹٨

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در آئین افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم، نگارخانه، و رونمایی از کتابخانه سیار شهری اداره کل کانون پروش فکری استان، گفت: با حمایت استاندار لرستان ومدیرعامل کانون، پروژه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: هدف ما در کانون، استعدادیابی است، وبیش از40فعالیت درمراکزکانون به کودکان ونوجوانان ارایه می شود.

محمدی تصریح کرد: ۱۷ مرکز ثابت در استان داریم که ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در تیرماه سالجاری۵۸۴ نفر جذب عضو داشتیم و پایداری اعضا در این مدت زمان ۴۵۰ نفر بوده است کما اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین مردم و جامعه به صورت جدی مشغول به فعالیت است.
  محمدجواد محمدی در حاشیه کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد، اظهار کرد: کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی لرستان است.
  وی ادامه داد: محل تأمین اعتبار این پروژه استانی بوده و مدت قرارداد آن نیز یک سال است.
  محمدی افزود: میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه مذکور ۳۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است و مقرر شده تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری برسد.
  مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان یادآور شد: این پروژه به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی گفت: امروز در اقدامی دیگر، کتابخانه سیارشهری شماره2 کانون که توسط یک فرد خیّر خریداری شده، رونمایی شد که این خودرو پس از تجهیز به کتاب و سایر امکانات فرهنگی به مناطق حاشیه نشین شهرخرم آباد که فاقدمرکز ثابت هستند خدمت رسانی خواهدکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =