کد خبر: 290797
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
پویش فصل گرم کتاب در نوشهر برگزار شد

با همکاری ادارات نوشهر،پویش فصل گرم کتاب در نوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، پویش فصل گرم کتاب در بوستان نگین شهرستان  نوشهر برگزار شد .
همه باهم کتاب بخوانیم عاملی تاثیر گذار برای مشارکت اداره هلال احمر ، محیط زیست ،کمیته امداد و کانون پرورش فکری شهرستان نوشهر شد .
مسئولین این  ادارات با هدف تشویق و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و تلاش برای ساختن  آینده درخشان برای  کودکان و نوجوانان شهرستان با برگزاری جلسه‌ای در خصوص چگونگی برپایی این پویش  یکی از بوستان‌های شهر را انتخاب و با هماهنگی  شهرداری بخش فضای سبز تبلیغات شهری خود را  آغاز کردند.
این پویش یک‌روزه سر آغاز آشنایی فرهنگی کودکان و نوجوانان شهر با یار مهربان بود .
استقبال خوب فرهنگ دوستان از پویش و فعالیت‌های مرتبط با کتاب ،مربیان و کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند  را بر آن داشت که فعالیت‌های کتاب محور را  بیش از این  توسعه بخشند.
کارشناس هلال احمر ، کارشناس محیط زیست ، کارشناس فرهنگی کمیته امداد و کارشناس فرهنگی کانون و مربیان این مجموعه در پویش فصل گرم کتاب  فعالیت‌هایی مانند: 
روخوانی کتاب  ، قصه گویی ، نمایش خلاق، نمایش عروسکی ، شعر خوانی ، نقاشی ، سفال‌گری ،کاردستی ،معرفی کتاب ، بحثهای در خصوص حفظ محیط زیست و چگونگی تفکیک زباله تر و خشک، مهارت زندگی، 
توصیه های ایمنی و چگونگی استفاده از وسایل و ابزار کمک های اولیه، مهارت زندگی،
و معرفی کانون و ... را انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =