نمایشگاه هنرهای تجسمی اعضای کانون استان تهران در نگارخانه صبا گشایش یافت

نمایشگاه آثارهنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان تهران با حضور مرتضی نظری مدیرکل کانون تهران، نهم شهریور ۱۳۹۸ در نگارخانه صبا فرهنگستان هنر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این نمایشگاه ۴۸۳ اثر در چهار رشته نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی از ۴۲۰ عضو هنرمند کتابخانه‌های کانون استان عصر روز شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ با حضور مرتضی نظری مدیرکل کانون استان و جمعی از معاونان، کارشناسان و مربیان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه طی امضای توافق‌نامه میان کانون استان تهران و فرهنگستان هنر در این مکان بر پاشد تا ضمن معرفی فعالیت‌های هنری مربیان و هنرمندان کوچک مراکز کانون، این آثار در فضای حرفه‌ای هنر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بر همین اساس، آثار اعضای فراگیر کتابخانه‌های فراگیر کانون استان نیز در جمع دیگر آثار به نمایش درآمده قرار دارد تا توانمندی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه هم به جامعه معرفی شود.

بنا به گفته محبوبه طالبی کارشناس مسئول واحد هنری کانون استان، این نمایشگاه شامل ۲۰۶ اثر نقاشی، ۸۱  عکس و ۱۱۴ حجم سفالین و ۸۲ اثر خطاطی کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال است که تا ۱۳ شهریورماه در این نگارخانه به نمایش در می‌آید.

نمایشگاه  آثار هنرهای تجسمی اعضای مراکز کانون استان تهران از ۹ شهریور به مدت ۵ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در رواق هنر نگارخانه صبا واقع در فرهنگستان هنر تهران دایر خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید از این  نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، رواق هنر نگارخانه صبا مراجعه کنند.

گفتنی است این نمایشگاه به همت کارشناسان واحد هنری استان « محبوبه طالبی، منیژه حاتمیان، ربابه حسین پور، علی خوش جام و عذرا امامی» و با مشارکت شرکت جهان بوم و شرکت گیرش« محصولات هنری پارس» برپا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =