کد خبر: 290867
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
بازدید 146
ویژه‌برنامه«همگام بافرزندان» در یزد، برگزار شد

چهارمین ویژه‌برنامه«همگام بافرزندان» با حضور اعضا و والدین، در مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد، برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این برنامه با حضور ۹۰ نفر از اعضای دختر گروه سنی «ب‌وج» در  آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد.

  در این ویژه‌برنامه، طرح معرفی کتاب مادر و فرزند برگزار شد و در تشریح این طرح، زهرا اتحادی مسوول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، گفت:اعضا با انتخاب یک کتاب، آن را به شیوه‌ای خلاقانه با همراهی مادر خود، برای اعضا و حاضرین در مراسم، اجرا کردند و شیوه‌های اجرایی این معرفی به صورت تئاتر کاغذی، ماکت، نقاشی و نمایش خلاق بود.

  وی افزود: طرح قلک‌شکنی کتاب، دیگر برنامه‌ای بود که، اعضا در طول تابستان، نام کتاب‌های مطالعاتی خود را به همراه نام نویسنده و نیز، خلاصه‌ی‌ کتاب را در قلک‌های دست‌سازشان، جمع‌آوری کرده بودند و در این ویژه‌برنامه، دل به دریا زدند و قلک‌هایشان را  شکستند و در نهایت، اعضایی که کتاب بیشتری مطالعه کرده بودند، مورد تشویق قرار گرفته و به آن‌ها جوایزی اهدا شد.

 زهرا اتحادی، از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه، به قصه‌گویی سجاد اسماعیلی، معرفی کتاب ازسوی هستی ملانوری و پریا گلویی و صحبت‌های مرضیه دهقان از مشاورین حوزه‌ی کودک و نوجوان، در مورد کتاب و کتاب‌خوانی، اشاره کرد.

 گفتنی است «همگام با فرزندان» نام  طرحی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و بالا بردن سطح مطالعه در خانواده و آشنایی والدین با فعالیت‌ها و برنامه های کانون انجام می‌شود و  اعضای کانون با همراهی والدین در فعالیت‌ها حضور می‌یابند و لحظات نابی را در کنار خانواده، تجربه می‌کنند تا شعار خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد، تحقق یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =