مدیرکل کانون استان کردستان به عنوان کارمند نمونه معرفی شد

سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان کردستان به مناسبت هفته دولت و همزمان با روز کارمند به عنوان کارمند نمونه معرفی و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، آئین گرامیداشت روز کارمند که با حضور استاندار استان کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و تمام مسئولین ادارات استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، از مدیر کل کانون استان کردستان با اهدای لوح تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، در این لوح آمده است، بدین وسیله به رسم یادبود و به پاس قدردانی از زحمات شما که با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، تکریم ارباب رجوع وانجام امورات محوله به نحو احسن برای کارآمدی نظام اهتمام ویژه می ورزید این لوح سپاس تقدیم می گردد.

اطمینان کامل داریم که با انتخاب شما به عنوان کارمند نمونه در سال ۱۳۹۸ تلاش خود را برای انجام وظائف شغلی، مسئولیت های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای بسیج کارمندان دو چندان نموده و با نصب العین قرار دادن تقوا تحت رعایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) برای تحقق رونق تولید گام  بر می دارید .

این لوح سپاس با امضای بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان و سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به مدیر کل کانون کردستان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =