کد خبر: 291011
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
بازدید 2743
کودکان سنندجی امر به معروف و نهی از منکر را نقاشی کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: نقاشی دسته‌جمعی با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شهرداری سنندج، اداره کل ارشاد اسلامی، پایگاه بسیج شهید یدالله محمدی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان روز پنج شنبه در محل پارک بهاران سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی افزود: در این برنامه کودکان سنندجی به همراه والدین خود شرکت کردند به خلق آثار هنری پرداختند.

شیخی خاطر نشان ساخت: هدف از برپایی این ایستگاه آشنایی کودکان و دانش آموزان با نهضت حسینی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی اضافه کرد: در این ایستگاه، کودکان و نوجوانان با فکر و خلاقیت خود طرح‌هایی با مفهوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود را به تصویر کشیدند.

سهیلا شیخی به اهمیت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت:  امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن در جامعه موجب سعادت‌مندی آن جامعه و مردمانش خواهد شد و آنها را از گزند آسیب‌های اجتماعی دور خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =