نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ کتاب و نوشت افزار ایرانی‌کانون پرورش فکری گلستان

نمایشگاه و فروشگاه عرضه ملزومات مدارس، کتاب و نوشت افزار به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در آستانه آغاز سال تحصیلی در گرگان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در راستای تحقق شعار سال، حمایت از رونق تولید و کالای ایرانی و با هدف آشناسازی خانواده ها با تولیدات کانون پرورش فکری و رفاه حال دانش‌آموزان، فروشگاه نوشت افزار ایرانی ‌اسلامی گشایش یافت.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری و به منظور حمایت از شعار سال و کالای ایرانی فعالیت‌های متنوعی مانند نوجوان کارآفرین، فیلم پویانمایی، نمایشگاه و فروش دست‌ساخته‌های اعضای کودک و نوجوان، معرفی تولیدات بومی و محلی شهرها و روستاها، معرفی مشاغل سرزمین و ... در مراکز فرهنگی هنری کانون به اجرا در آمد.

وی همچنین با اعلام اینکه بخشی از آموزه‌های کودکان و نوجوانان بصری است، به طرح‌هایی مثل رستم و سهراب، دارا و سارا و ...روی جلد لوازم التحریرهایی همچون دفتر، مداد رنگی، جامدادی و ... اشاره داشت و تصریح کرد: طرح و جلد روی نوشت افزار کانون پرورش فکری تنوع بسیاری دارد و در این نمایشگاه دفترهای با نماد ایرانی اسلامی در سایزهای مختلف، مدادهای رنگی، مداد پاک‌کن، مداد تراش، خط‌کش، جامدادی، کیف و... موجود می‌باشد که اولیا می‌توانند از این نوع اجناس برای فرزندانشان خریداری کنند.

گفتنی‌است آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز جمعه مورخ ۵ مهرماه برای تهیه ملزومات مورد نظر خود با نرخ دولتی به بلوار حسام،  ابتدای چاله باغ شهر گرگان مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =