کانون از نهادهای تأثیرگذار در بخش فرهنگی جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در جمع کارکنان ستاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تأثیر کانون در فضای فرهنگی جامعه را غیر قابل انکار خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی که علی‌رضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه و هادی طباطبایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز او را در این دیدار همراهی می کردند با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از بخش‌های مختلف مجتمع شهید فرخی ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون قرار گرفت.

مصطفوی در جمع کارکنان کانون استان گفت: ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان از اولویت‌های بخش فرهنگی جامعه امروزی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا به خوبی ایفای نقش کرده است. 

مصطفوی افزود: درخشش کودکان و نوجوانان کانون استان در عرصه های جهانی نشان‌دهنده ارتقاء کیفی فعالیت‌های کانون در سال‌های اخیر می باشد.

رونمایی از تلسکوپ مرکز علوم و نجوم کانون استان و بازدید از موزه کودک ارومیه از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و هیأت همراه در کانون استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =