اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی استان شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان در بیست‌و دومین جشنواره شهید رجایی استان در «زمینه اجرای اقدامات برجسته و خاص» حایز رتبه برتر شد و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان، « در زمینه اجرای اقدامات برجسته و خاص»  رتبه برتر را کسب کرد و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان با بیان این‌که این موفقیت در سایه خردجمعی، همدلی و پشتکار همه همکاران استان بدست آمده است افزود: خدا را شاکریم که کانون پرورش فکری استان با توجه به نیاز کودکان ونوجوانان امروز توانسته است اقدامات برجسته و خاصی را انجام دهد.

وی افزود: بدون تردید در کسب این عنوان تمامی کارکنان کانون اعم از کارشناسان و مربیان کانون نقش داشته‌اند و نتایج همدلی و پشتکار مضاعف همه همکاران می‌باشد.

مراسم بزرگداشت هفته دولت و بیست و دومین یادواره شهید رجایی در این استان با هدف تقدیر از تلاش‌گران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد در سالن فجر شرکت گاز برگزار شد.

در این جشنواره شرکت آب و فاضلاب شهری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

در شاخص‌های عمومی نیز از شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل منابع منابع طبیعی نام برده شد.

در این دوره از یادواره شهید رجایی اداره کل امور مالیاتی، سازمان انتقال خون، اداره کل فنی و حرفه‌ای، مدیریت شعب بانک کشاورزی و شرکت سهامی برق منطقه‌ای به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر در شاخص‌های اختصاصی معرفی شدند.

در بخش دستگاه‌های اجرایی برتر دارای بیش‌ترین رشد امتیازات در مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی نسبت به سال گذشته امتیاز این دوره به اداره کل بنادر و دریانوردی، حفاظت محیط زیست، اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان، شرکت آب فاضلاب روستایی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شرکت توزیع نیروی برق اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =