کد خبر: 291107
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
بازدید 147
کانون فارس شصت‌وشش «پویش فصل گرم کتاب» را برگزار کرد

فارس با برگزاری شصت‌وشش «پویش فصل گرم کتاب»، تابستان شاد را با مطالعه و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان فارسی شیرین‌تر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مربیان مراکز فرهنگی هنری با اجرای برنامه‌های شاد و همچنین برنامه‌های متناسب با ایام محرم پویش‌های فصل گرم کتاب را در بوستان‌ها برگزار کردند تا کودکان ونوجوانان را بیش از پیش با کتاب و کتاب‌خوانی پیوند بزنند.

بر اساس این گزارش، مراکز فرهنگی هنری فیروزآباد، نی‌ریز، زرقان، خرامه، شماره 2 صفاشهر، مرودشت و زرین‌دشت هر کدام 4 پویش را برگزار کردند. مرکز ارسنجان نیز با برگزاری 3 پویش در این فعالیت شرکت کرد. مراکز مهر، داراب، کازرون، چهار شیراز، بیرم، لامرد، 6 شیراز، صدرا، 5 شیراز، جهرم، 1 شیراز، بوانات و 2 شیراز هر کدام 2 پویش فصل گرم کتاب را برگزار کردند و مراکز فرهنگی هنری اقلید، گله‌دار، سروستان، پاسارگاد، فسا و قیروکارزین نیز با برگزاری 1 پویش میزبان کودکان ونوجوانان بودند.

پویش «فصل گرم کتاب» با محورهای «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و تقویت مهارت‌های زندگی، تمرین زندگی و تلاش برای ساختن آینده، در ایام تابستان 1398 از ۵ تیر ماه در شیراز و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آغاز شده و تاکنون 66 پویش در مراکز فرهنگی هنری و بوستان‌های شیراز و سایر شهرهای استان برگزار شده است.

 خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش‌عروسکی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =