کد خبر: 291132
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
رد پای محرم روی پیراهن پاییز در مرکز شماره 2 اسفراین

به مناسبت ایام محرم ویژه برنامه‌ی "رد پای محرم روی پیراهن پاییز"در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ویژه برنامه‌ی "رد پای محرم روی پیراهن پاییز"در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ اسفراین برگزار شد.

صدیقه محمد آبادی مربی مسئول مرکز شماره 2 اسفراین با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه ی "رد پای محرم روی پیراهن پاییز" با حضور اکثریتی اعضا جهت پایان بخشیدن به کلاس های تابستانی در این مرکز برگزار شد.
مسئول مرکز شماره ۲ به برنامه‌های متنوع این مراسم اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن، دکلمه خوانی و معرفی شخصیت والای امام حسین(ع) و حضرت زینب در ایام ماه محرم، اجرای نمایش عروسکی"بنفشه ی بلند پرواز" توسط اعضای کلاس نمایش عروسکی با مربیگری محبوبه مزینانی از جمله برنامه‌هایی بود که در این ویژه برنامه اجرا شد.


همچنین در  این مراسم  از ۴۰ عضو فعال دختر و پسر در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با اهدای لوح و  جوایز تقدیر به عمل آمد.
محمد آبادی همچنین  از اعضا خواست همان طور که در تابستان با شور و شوق به کانون می آمدند در فصل  پاییز و زمستان نیز با حضور دائمی و پویای خود همراه همیشگی کانون باشند.

وی افزود: در حاشیه این ویژه برنامه نمایشگاه"به رنگ محرم "، از آثار سه ماهه اعضا با بیش از ۱۰۰ اثر در زمینه های نقاشی، سفالگری، عروسک سازی افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۷ شهریور در این مرکز جهت بازدید همه علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =