کد خبر: 291169
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
بازدید 371
اعضای کانون ۲۵ تهران «تجربه‌های کوتاه» خود را به نمایش گذاشتند

مهرواره «تجربه‌های کوتاه»مرکز شماره ۲۵ کانون استان تهران با اجرای آثار نمایشی اعضای کودک و نوجوان در آخرین روزهای فصل تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ مهرواره «تجربه‌های کوتاه» هنرهای نمایشی را با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این مهرواره ۱۰ گروه نمایشی اعضای کودک و نوجوان در سه بخش «نمایشنامه خوانی، اجرا خوانی و صحنه‌ای» طی یک روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر همین اساس، این مهرواره کتابخانه‌ای که چهارمین دوره خود را در این مرکز فرهنگی هنری سپری می‌کند، با محوریت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نمایش و ادبیات نمایشی منجر به پایداری اعضا به‌ویژه نوجوانان شده است.

از دیگر بخش‌های این برنامه اجرای تئاتر صحنه‌ای «من یک دختر هستم» از مرکز فراگیر شماره ۲۰ به کارگردانی زینب صباغ بود که به‌عنوان میهمان در این مهرواره شرکت داشت.

داوری این مهرواره را مهرانگیز اخوی، مریم عباسی و زینب صباغ  از مربیان مراکز کانون استان به عهده داشتند که در پایان پنج گروه نمایشی را برگزیده و برای شرکت در جشنواره استانی هنرهای نمایشی معرفی کردند.

نمایش‌های «من آیدا را نمی‌فروشم، وقتی رستم کوچک بود، شازده کوچولو، دوستت دارم با صدای آهسته، یک پیراهن  یک ویولن» برگزیدگان این مهرواره در سطح کتابخانه‌ای بودند که توسط داوران تجلیل شدند.

همچنین داوران با اهدای دو جایزه‌ی دیگر  به کار این مهرواره پایان دادند. تئاتر «من یک دختر هستم» به‌عنوان بهترین متن متناسب با گروه سنی و نمایش«وقتی رستم کوچک بود» با دریافت جایزه ویژه از نگاه تماشاگران مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =