کودکان روستایی رامسر از خدمات کانون بهره‌مند می شوند/ توسعه خدمات فرهنگی در روستاهای مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام روند رو به رشد خدمات فرهنگی هنری کانون در روستاهای مازندران از راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی برای کودکان ونوجوانان روستایی در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مدیر کل این کانون در دیدار با فرماندار رامسر از حمایت محمد آزاد نسبت به تامین یک دستگاه خودروی سیار روستایی کانون برای روستاهای شهرستان رامسر خبر داد.

یزدان‌شناس اظهار داشت: هرکتاب‌خانه سیار روستایی با حضور یک مربی و داشتن یک دستگاه خودرو  مجهر به کتاب و سایر امکانات فرهنگی هنری 20 روستا را زیر پوشش فعالیت‌ها و خدمات کانون قرار می دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران ادامه داد: توسعه عدالت فرهنگی در روستاها از برنامه جدی کانون پرورش فکری برای کودکان ونوجوانان  است و استان مازندران با داشتن 5 مرکز سیار روستایی در شهرستان‌های نکا، میاندرود، شیرگاه، بند پی بابل  و فریدون‌کنار به بیش از 100 روستا خدمات فرهنگی هنری ارایه می نماید.

این مسوول افزود: با حمایت فرماندار رامسر خدمات کانون  از این پس در 20 روستای شهرستان رامسر نیز ارایه خواهد شد.

یزدان شناس این را هم گفت که با حمایت فرماندار نوشهر و مسوولان،  قرار است کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان نوشهر نیز آغاز به کار نماید.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از تجهیز سالن نمایش کانون پرورش فکری رامسر سخن گفت و بیان داشت: قرار است با اعتبار لازم از محل اعتبارات عمرانی، سالن این کانون به پلاتو تخصصی نمایش تبدیل  شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =