کارنامه نشاط مکتوب و تصویری  در کانون ایلام تهیه شد

کارنامه تلاش های فرهنگی،ادبی،هنری،آموزشی ،تعاملی،عمرانی و اداری کانون ایلام به دو شکل مکتوب و تصویری تهیه شد.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،پس از گذشت شش  ماه اول سال با فعالیت های  مختلف کانون استان در عرصه های فرهنگی ، ادبی و هنری،آموزشی ،تعاملی،اداری و عمرانی گزارش مستند مکتوب و تصویری از مهم ترین این فعالیت ها شامل ،جشنواره قصه گویی ،پویش فصل گرم کتاب،کارگاههای تخصصی،شهریه ای و معمولی ،ویژه برنامه های اوقات فراغت ، نوجوانان عاشورایی و...در روابط عمومی کانون تهیه و تدوین شد . در کنار گزارش مکتوب، مستند موزیکال مروری دارد بر شش ماه فعالیت کانون در سال جاری که در مناسبت های ویژه پیش رو برای کودکان ونوجوانان ایلامی و مسئولین به نمایش در خواهد آمد .

 براساس این گزارش این دوگزارش با یک محتوا دستاوردهای فرهنگی ادبی هنری کانون  را در شش ماه گذشته نشان می دهد در روابط عمومی و با هدف اطلاع رسانی به کانون دیگر استان ها و مردم و مسئولین استانی تهیه شده است.همچنین به شکلی مستند به فعالیت های کم نظیر صدا و سیما در بخش های مختلف برای کودکان ونوجوانان و همکاری ان با کانون  نیز می پردازد . نشاط و شادی کودکان ایلامی در برنامه ها،تعامل کانون با دیگر ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی ، همراهی و همدلی هم همکاران و مربیان کانونی ، حضور مسئولین و استقبال پر نشاط مردم به شکلی نمایان در این گزارش ها به تصویر کشیده شده است.

بیست ودو مرکز فرهنگی هنری در کانون استان ایلام به صورت ثابت سیار و پستی در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =