کار حساسی به مجموعه کانون سپرده شده است

مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

مدیر کل کانون استان همدان در این جلسه پس از تبریک هفته دفاع مقدس، قسمتی از فعالیت‌های کانون را تشریح کرد. بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به سیزدهم مهرماه، شروع هفته کودک از برنامه‌های کانون در این هفته گفت و از حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی برای حضور در فعالیت‌ها دعوت کرد.

بهناز ضرابی زاده در ادامه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را معرفی و از میزان استقبال بی نظیر مردم استان برای شرکت در جشنواره خبر داد و افزود: در زندگی امروز ما وقت بسیاری را برای کارهای روزمره اختصاص می‌دهیم، در صورتی که ارتباط بین افراد خانواده کم‌رنگ شده است و این جشنواره به دنبال بازسازی این ارتباط است تا به بهانه قصه‌گویی والدین به کودکان نزدیک‌تر شوند.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به کار حساس کانون یعنی پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان این مرزو بوم افزود: توفیق بزرگی نصیب مجموعه کانون شده است زیرا در روایات ما به تربیت در دوره کودکی بسیار توجه شده است.

امام جمعه همدان به آشنایی خود با یکی از مراکز کانون به واسطه همسایگی اشاره کرد و گفت: چندین بار در مراسم کتابخانه کانون در شهرک مدرس شرکت کردم و در ذهن من خاطره خوبی از کانون نقش بسته است.

در ادامه مدیرکل کانون از امام جمعه همدان خواست تا با اعلام برنامه‌های هفته کودک در مراسم نماز جمعه، عموم مردم را با فعالیت‌های کانون پرورش فکری آشنا کند و حجت‌الاسلام شعبانی با استقبال از این مسئله افزود: علاوه بر این موضوع با توجه به کار تربیتی کانون، مشکلات و چالش‌های تربیتی نسل جدید را در قالب گزارشی در اختیارشان قرار دهند تا با مردم در مورد آنان صحبت کنند.

در پایان همکاران شرکت کننده در این نشست با اهداء گل و تندیس دست ساز مربیان هنری کانون، هفته دفاع مقدس را به امام جمعه همدان تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =