رقابت ۷۰ قصه‌گو در بخش صحنه‌ای جشنواره قصه‌گویی استان تهران

بخش صحنه‌ای بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی کانون استان تهران با محوریت «مهارت‌های زندگی » از امروز هفتم مهرماه ۱۳۹۸ به مدت سه روز در سالن غدیر مرکز فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این دوره از جشنواره «مهارت‌های ده‌گانه زندگی» دستمایه‌ی قصه‌های قصه‌گویان دور استانی این جشنواره است.

بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره استانی قصه‌گویی، از میان ۵۳۰ مربی شرکت‌کننده در بخش استانی، ۷۰ قصه‌گو طی سه روز در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب به رقابت می‌پردازند.

در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره استانی قصه‌گویی که عصر روز سه‌شنبه نهم مهرماه برگزار خواهد شد از پنج قصه گوی برگزیده در بخش زنان و مردان، ۳ قصه گوی منتخب در بخش دختران و پسران و سه  نفر برتر در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تجلیل خواهد شد.

بر همین اساس، پس از داوری آثار توسط داوران بزرگ‌سال و داوران نوجوان، قصه‌گویان برتر دور استانی این جشنواره به مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی و برای حضور در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با شعار محوری« آینده ساختنی استـ» در دی‌ماه سال جاری هم‌زمان با شب یلدا در تهران کلید خواهد خورد رقابت می‌کنند.

گفتنی است این جشنواره علاوه بر سه بخش صحنه‌ای، دارای بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای  با محور «قصه زندگی من» و «شهر من؛ تهران» و بخش مقاله‌نویسی است.

مهلت ارسال آثار در بخش قصه‌های۹۰ ثانیه تا ۱۰ مهرماه  و بخش مقالات تا سی‌ام مهرماه اعلام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =