رضا هوشیار آزاده ۱۶ ساله در هفته دفاع مقدس مهمان اعضاء مرکز شماره ۳ شد

در نشستی که در پنجمین روز هفته دفاع مقدس برای اعضای مرکز ۳ همدان برگزار شد آزاده سرافراز میهن با زبان کودکانه به بررسی جنگ تحمیلی پرداخت و برای کودکان خاطره‌گویی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نشست تحقیقاتی پژوهشی پیرامون جنگ و دفاع مقدس در مرکز شماره ۳ همدان برگزار شد.

در این نشست، جنگ و دفاع مقدس و اثرات و دستاوردهای آن با زبان کودکانه برای اعضای مرکز تبیین شد. رضا هوشیار آزاده سرافراز دفاع مقدس که در دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در سن ۱۶ سالگی اسیر شده بود پس از بررسی جنگ تحمیلی از زوایای مختلف، از خاطرات ۴ سال اسارت خود برای مخاطبان سخن گفت.

کودکان و نوجوانان در این نشست با علل تجاوز دشمن، ایستادگی و مقاومت مردمی و نیروهای مسلّح، درس ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی و دستاوردهای هشت سال مقاومت و پایداری آشنا شدند.

رضا هوشیار با ارتباط خوبی که با کودکان برقرار کرد در پایان برنامه با شیوه‌ای جذاب و پرانرژی خاطره‌های دوران جنگ و اسارت خود را برای آن ها بازگو کرد و به سوالات آن‌ها در مورد جنگ تحمیلی پاسخ داد.

گفتنی است در این نشست تعداد ۴۵ نفر از کودکان و نوجوانان از مباحث مطرح شده استفاده کردند و پاسخ سوالات خود در حوزه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =