معرفی برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی کانون خراسان جنوبی

برگزیدگان مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون استان ظهر روز هفتم مهرماه 1398 نفرات برتر این رویداد فرهنگی معرفی و تقدیر شدند.

بر این اساس گروه داوری این جشنواره استانی، متشکل از «حسین عباس زاده، زهرا صیفی و طاهره‌ کیانی»  اسامی برگزیدگان را  در بخش‌های مختلف اعلام کردند.

در بخش زنان و مردان، به ترتیب معصومه جلالیان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس با قصه‌ی «پرنده اینترنت باز»، سیده ملیحه قریشی زادگان مربی فرهنگی کانون شماره یک طبس با قصه‌ی «مارگیر و اژدها»، سیده معصومه کاظمی مربی مسئول کانون شماره سه بیرجند با قصه‌ی «هدیه عجیب»، مریم محمدی مربی فرهنگی کانون نهبندان با قصه‌ی «دیو دیگ به سر» و سید مهدی اسحقی از کانون زبان قاین با قصه‌ی «سه تخم هندوانه» به‌ عنوان نفرات اول تا پنجم به بخش منطقه‌ای معرفی شدند.

  هم‌چنین مهدیه عصاری با قصه‌ی «صفر کله گنده»از مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس و فاطمه اخباری با قصه «رستم و تهمینه» از مرکز فرهنگی هنری قاین و مانیا شریفی با قصه‌ی «روباه پوستین دوز» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه بیرجند در بخش دختران و پسران به‌ عنوان  رتبه‌های اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند.

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نیز  طاهره شباب با قصه «آش سنگ» و شهربانو الوانی با قصه « خانه آباد کن، دل شاد کن»  انتخاب شدند.

در همین حال سید احمد مصطفوی مربی سیار روستایی قاین با قصه‌ی «شیطنت وزیر» و بی بی راضیه حسینی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند در بخش زنان و مردان به عنوان شایسته تقدیر اعلام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =