کد خبر: 291612
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
بازدید 162
نشست هم‌اندیشی هفته‌ی ملی کودک در یزد، برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته‌ی ملی کودک با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده‌ی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری ، مدیرکانون مساجد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در یزد، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این نشست که به میزبانی نظام مهندسی معدن برگزار شد، سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون استان، با اشاره به نزدیک شدن به هفته‌ی ملی کودک و برگزاری آن از ۱۳ تا ۱۹ مهر هم‌زمان با سراسر کشور، گفت: هفته‌ی ملی کودک بهانه‌ای است تا بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم زیرا ایجاد پویایی و نشاط در نسل جدید دارای اهمیت بالایی است و ما باید به آن توجه کنیم.

 فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده‌ی استانداری یزد عنوان کرد: بزرگداشت هفته‌ی ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» به موضوع تلاش امروز برای تحقق آینده‌ای روشن برمی‌گردد و ضروری است از نگاه بخشی و مجزا به حوزه‌ی کودک فاصله گرفته و به سمت مسوولیت همگانی برای پرورش سرمایه‌های اجتماعی حرکت کنیم.

 در این نشست، روز شمار هفته‌ی ملی کودک اعلام شد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی هر کدام به ارائه‌ی برنامه‌های خود در هفته‌ی ملی کودک پرداختند و پیشنهادها و نکته‌نظرهای خود را ارائه کردند.

 در این نشست مقرر شد اعضای کارگروه کودک، برنامه‌های اجرایی خود را تا تاریخ ۱۱ مهر به کانون پررش فکری ارسال تا در لیست اصلی برنامه ها قرار گیرد تا اطلاع‌رسانی آن، به نحو شایسته‌ای انجام شود.

 در این نشست، مدیر کانون مساجد، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، مرکز تخصصی حقوق کودک از کانون وکلا، آموزش و پرورش، بهزیستی، اداره‌ی اتباع و مهاجرین خارجی، فرماندهی نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اداره‌ی محیط زیست، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کار و تعاون و امور اجتماعی، حضور داشتند.   

  گفتنی است ۱۳ تا ۱۹مهر، هم‌زمان با سراسر  کشور هفته‌ی ملی کودک در استان یزد به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و مشارکت دستگاه‌های اجرایی،   با برنامه‌های متنوع، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =