جشنواره‌ی  قصه‌گویی زمینه تعامل بیشتر اعضای خانواده است

برگزاری جشنواره‌ی قصه گویی فرصتی شایسته برای تعامل  بیشتر بین اعضا خانواده و پیوند بیشتر بین پدر و مادر ها پدر بزرگ و مادر بزرگ ها با کودکان و نوجوانان است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: جشنواره قصه‌گویی که یک فرصت ایده‌آل برای معرفی کانون به جامعه است  بستری برای یاد اوری جایگاه ارزشمند  کهنسالان خانواده به جامعه محسوب می شود.

قاسم سلیمانی با اشاره  به حضور۲۸ نفر از  نوجوانان و پدر بزرگ، مادر بزرگ ها در دومین روزمرحله استانی  بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: فرصت مغتنمی چون دوره خردسالی و کودکی یک انسان که در شکل گیری شخصیت او نقش به سزایی دارد را باید ارزشمند دانست تا به غنای ارتباط بین خانواده‌ها و تعاملات مثبت بین آنان، کمک شود.

  وی  گفت: توجه به جایگاه خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی که به شکل‌گیری رفتار افراد کمک می‌کند باید کانون توجه همه افراد مسوول و غیر مسوول باشد.

این مقام مسوول در ادامه  افزود: کودکان و نوجوانان که به زودی زندگی اجتماعی را تجربه می کنند بی شک تحت تاثیر گروه همسالان خواهند بود و فضاهایی چون کانون، می‌تواند  آنان را در کسب تجربیات صحیح در سایه پر کردن مناسب اوقات فراغت یاریگر باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز یاد اور شد: بهره‌گیری از فرصت‌های پدید امده در جشنواره، برای کشف پتانسیل ها و توانمندی کودکان و نوجوانان و پیدا کردن مسیر آینده جهت رشد و پیشرفت در زمینه های شغلی و کسب مهارت های فردی نقش کلیدی خواهد داشت.

گفتنی است آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در البرز، فردا پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸، در باشگاه میلاد شهرداری کرج ، واقع درجهانشهر، روبروی استانداری البرز، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =