برگزیدگان مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی استان کردستان انتخاب و معرفی شدند

امروز چهارشنبه مورخه 10 مهر ماه طی مراسمی برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در محل مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، هیات داوران بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی استان کردستان  قصه گویان برگزیده این مرحله از جشنواره را در سه بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، زنان و مردان، دختران و پسران معرفی کردند.

هیات داوران در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها راه یافته به مرحله ملی  را مریم علی محمدی با قصه ی  زیباترین آواز انتخاب و معرفی کردند.

همچنین در بخش دختران و پسران راه یافته به مرحله ملی را  سارا خدابنده لو با قصه: خداحافظ راکون پیر را به عنوان نفر اول ، مهتا الماسی با قصه: سفر کیکاووس به مازندران به عنوان دوم و  مونا رضایی را با قصه ده خورشید  به عنوان نفر سوم انتخاب کردند.

هیات داوران همچنین در بخش زنان و مردان راه یافته به بخش منطقه ای صبری رحیمی.را با قصه ی کچل ننه نفر اول ،پرشنگ سنگین آبادی با قصه فلفل نبین چه ریزه نفر دوم ، سید یاسر هاشم زاده  با قصه  بره سرخ و شاهزاده غمگین نفر سوم ، مینا عسگری با قصه ی میگو نفر چهارم و  لیلا قربانی با قصه  مرغ پازری به عنوان نفر پنجم انتخاب و تقدیر شدند.

همچنین هیات داوران نوجوان استان کردستان  در این مرحله منتخبین خود را در بخش بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها مریم علی محمدی با قصه زیباترین آواز ، در بخش دختران و پسران مهتا الماسی  با قصه سفر کیکاوس به مازندران و دربخش زنان و مردان  سید یاسر هاشم زاده  با قصه:بره سرخ و شاهزاده غمگین

گفتنی است در این مرحله .مهری اسدی با قصه ی شاماران ، سمانه سیف با قصه چرا دعوا می کنی  و پگاه فرج الهی با قصه بی بی چارقد گلی و بزبز پشمی از سوی هیات داوران استانی شایسته تقدیر شناخته و معرفی شدند.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور 35 قصه گو استان کردستان در سنندج برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =