فرزندان شهدای مدافع حرم در جشن هفته ملی کودک

در آستانه گرامی‌داشت هفته ملی کودک، کودکان شهدای فاطمیون، میهمان کانون خراسان رضوی شدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، جشن هفته ملی کودک با حضور ۱۰۰ فرزند شهید مدافع حرم برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، جشن هفته ملی کودک با حضور ۱۰۰ فرزند شهید مدافع حرم برگزار شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان ضمن تبریک هفته ملی کودک و تاکید بر شعار این هفته به حاضران گفت: ساختن آینده از مسیر تلاش و پشتکار می‌گذارد و چه بسیار مردانی که برای استقلال و آزادی کشور از جان خود گذاشتند تا کودکان در بستری از آرامش و امنیت بتوانند آینده روشنی برای خود بسازند.

مدیرکل کانون استان به ایثارگری لشکر فاطمیون اشاره کرد و گفت: ما آینده کشور را مدیون خون این عزیزان هستیم و وظیفه داریم ضمن ادامه راه آن‌ها، ارزش‌های انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.

در ادامه این برنامه که با همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اجرا شده بود، برنامه «آبنبات چوبی» شبکه استان با حضور مجری و بازیگران برای کودکان مدافع حرم اجرا شد.

 قصه‌گویی و اجرا مسابقه و پخش فیلم تولید کانون و سرود جزء برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =